Reflection as a process in teaching and research practice
DOI:
https://doi.org/10.32870/dse.vi18.466Downloads
References
Alliaud, A. y E. Antelo (2009). “Iniciarse a la docencia. Los gajes del oficio de enseñar”. Profesorado: Revista de curriculum y formación del profesorado, 13(1), pp. 89-100. <https://www.ugr.es/~recfpro/rev131ART6.pdf>
______ (2017). Los artesanos de la enseñanza, Buenos Aires: Paidós.
Domingo, A. y M. Gómez (2014). La práctica reflexiva. Bases, modelos e instrumentos. Madrid: Narcea.
Gairín, J., (2015). Las comunidades de práctica profesional: creación, desarrollo y evaluación. Madrid: Wolters Kluwer.
Galbán, S. (2016). Hacia una enseñanza reflexiva. México: Trillas.
Sennett, R. (2009). El artesano. Barcelona: Anagrama.
Shön, D. (1998). El profesional reflexivo. Barcelona: Paidós.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Once a manuscript is accepted for publication in the journal, its author(s) must sign a letter transferring the editorial rights to the University of Guadalajara for the editing, publication and dissemination of the paper. After being notified of its publication, the author(s) will be sent a letter of transfer of rights which must be signed and sent back to the journal’s editor.